Pokličite nas: +386 1 42 72 941
7 majhnih navad za velike spremembe

7 majhnih navad za velike spremembe

Če bi morali izbrati samo eno svojo slabo navado, bi vedeli, kaj izbrati? Navade so ravno to, navade, ki se jih je včasih težko odvaditi, po drugi strani pa so tiste pozitivne ključne za visoko kakovost življenja, zdravje in seveda splošno zadovoljstvo in srečo. Zahvaljujoč živahnemu vsakdanu, v časih, ko je postalo normalno, da smo preveč “zasedeni”, da bi jedli ali počivali, ne čudijo različne statistike, ki dokazujejo, da smo pod vse večjim stresom, ki se izraža na naši koži, telesu in celo v psihični kondiciji ter družabnem življenju. Slabe navade lahko naštevamo do neskončnosti, se jih pa tako težko rešimo, kot težko v svoje življenje uvajamo nove, koristne navade. Vendar pa vsaka tudi majhna pozitivna navada, lahko pomembno vpliva na kakovost življenja.

Voda je ključna
Hrana oziroma živila, ki jih vnašamo, najpogosteje predstavljajo prioriteto, ko govorimo o zdravem načinu življenja, vendar se je pokazalo, da je pomanjkanje vode v telesu tisto, kar povzroča slabo prebavo, pomanjkanje energije, razdražljivost, stres, prezgodnje staranje, slab videz kože … seznam gre v neskončnost. Človeško telo je sestavljeno iz 75% vode, zato je seveda najpomembnejša snov v našem telesu, naše telo pa vsak dan potrebuje skoraj tri litre vode. Pravilen vnos vode ali hidracija uravnava telesno temperaturo, prenaša hranila skozi telo in odstranjuje tiste škodljive, kožo naredi svetlejšo in bolj napeto ter dviguje naše razpoloženje in energijo. Občutek žeje je prvi znak dehidracije in se mu v vseh pogledih skušamo izogniti.

Vzemite 15 minut
Čeprav 15 minut za dober spanec ni dovolj, je v težkem dnevu tudi tako kratko obdobje lahko ključnega pomena za počitek našega uma in telesa. Ne glede na okoliščine se poskušajte enkrat na dan usesti ali uleči ter zapreti oči. Celo ta vrsta meditacije bo povzročila nižjo stopnjo stresa in sprostitev telesa, um in misli pa se bodo zjasnili. Dokazano je namreč, da bo tovrstni “power-napi” znižajo krvni tlak, okrepijo spomin in celo pomagajo pri izgubi telesne teže.

Izklopite pametne naprave
Tehnologija in različne naprave so postale del mozaika sodobnega življenja in ostati brez njih za mnoge predstavlja kar paniko. Ampak težava je v tem, da večino našega časa zasedajo tudi v trenutkih, ko jih resnično ne potrebujemo, s čimer dokazano povzročajo zasvojenost. Zato kontrolirajte čas, ki ga porabite za gledanje v zaslone pametnih telefonov, ki oddajajo škodljivo modro svetlobo, in poskušajte večkrat aktivno “pozabiti” svojo mobilno napravo doma in se odpraviti na sprehod in dejansko uživajte brez virtualnega sveta.

Privoščite si masažo
Sedeči način življenja, poleg kopičenja odvečnih kilogramov, povzroča tudi slabo držo, ki lahko vodi tudi v neobvladljivo bolečino. Običajno šele po nekaj letih slabe drže čutimo posledice, in da bi jih poskušali preprečiti, je pomembno, da živimo aktivno, se ukvarjamo s športom in si občasno privoščimo celo masažo. Dovolj je le nekaj pravih pripomočkov pa bodo mišice bolj sproščene in hrbtenica močnejša.

Ozelenite svoja jutra
V zadnjih nekaj letih je zelena zelenjava postala hit po celotnem svetu – zaradi dokazanih prednosti, kot je vsebnost vitaminov in antioksidantov, ki prehranjujejo organizem od znotraj. Zadnja od teh živil v vrsti je zelena, ki je postala priljubljena jutranja pijača!

Sprehodi so ustvarjeni za antistresne trenutke
Zgrabite par udobnih čevljev ali superg, pustite mobilni telefon doma in odidite. Še z nekom ali samo, zjutraj ali pa pred spanjem … sprehodi so odličen način za počitek in spodbujanje telesa k delu. Čeprav na začetku traja dolgo časa, da se resnično sprostite in izključite vsakodnevne težave in dvome iz misli, boste postopoma spoznali, da brez sprehoda, kot nekateri brez teka, preprosto ne morete.

Recite hvala
Včasih so največje spremembe v resnici tiste najmanjše, in takšen je tudi naš zadnji nasvet. Namesto, da na koncu potegnete črto pod vsem, česar niste storili, ali tem, kar je šlo narobe, se raje nagradite, pa tudi ljudi okrog vas, z nekaj besedami pohvale. Pohvale in zahvala dokazano spodbujata nastanek endorfinov v možganih, kar nas naredi bolj vesele in srečnejše.

 

Sorodne vsebine